Mystery caller

Stemmen af en imødekommende og positiv medarbejder er en god start på nye opgaver. Det interessante er, hvorledes der sker en bevidst håndtering af de telefoniske forespørgsler ud i sælgende kundeservice.

Jeg er skarp trænet i at spotte de klassiske faldgruber i branchen. Ofte drejer det sig om små finjusteringer, et serviceminded fokus og åbne spørgsmål til kunden.

Det kunne dreje sig om bestilling af et værelse, en konference-forespørgsel eller en forespørgsel på at holde en privat fest.

Udnytter I jeres fulde potentiale til salg og mersalg?

Jeg tilbyder den service at foretage et stykke systematisk arbejde på området. Som jeres mystery caller udgiver jeg mig for at være jeres næste potentielle kunde, der ringer med forespørgsler.

Som Mystery Caller fokuserer jeg blandt andet på:

  • Telefonisk betjening på en forespørgsel.
  • Responstiden fra forespørgsel til tilbud
  • Responstiden fra tilbuddet er modtaget og til en opfølgning.
  • Kundeoplevelsen generelt i tilbudsfasen.
  • Kundeoplevelse ved bekræftelse af tilbuddet.
  • Helhedsindtrykket, service fra personalet, spørges der ind til andet.

Har du råd til at lade være? Måske det netop er dit hotel, dit personale, som glemmer at følge op på tilbuddet, som er sendt. Og kunden ringer videre til en konkurrent.

Kontakt mig på telefon 22 94 67 22 – og lad os sammen finde den bedste måde.

Mystery Caller

Det er de små detaljer der ofte gør forskellen.

Mystery Caller koster blot fra kr. 4.000,00 inkl. rapport med forslag til indsatsområder. Skal jeg komme til din virksomhed og lave et salgs og servicetjek?