Den sælgende vært & værtinde

Alle i et team spiller en rolle i forhold til salget. Det er bare ikke alle, der er bevidste om det.

Det gode værtsskab
Lad mig give dig en effektiv sparring på, hvordan det gode værtskab optimeres i hverdagen. Gennem mine årelange erfaringer i servicebranchen spotter jeg forbedringsmuligheder og kender til de små finjusteringer, som kan gøre en forskel i personalets travle hverdag.

Hvordan tænker vi salg, når gæsterne besøger os?
Hvordan kan vi sælge mere til gæsterne?
Hvordan får vi gæsterne til at føle sig endnu (mere) velkomne?

Jeg er specialist i at kortlægge en ”best pratice” på, hvorledes du og dit team optimerer kontakten med gæsten, uanset om det er reception, konference eller restaurant.

Måden vi bruger vores ressourcer, kan ses på bundlinjen.
Er du klar til (mere) action?

Måden vi kan gribe det an på:

  • Overblik over afdelingernes ressourcer
  • Kortlægning af Service- og salgsniveau i afdelingen
  • Forslag til mersalg og gensalg
Digital markedsføring

Vil du gerne sælge mere med dine nyhedsbreve?

Jeg kan hjælpe dig med hele processen omkring nyhedsbreve - sætte nyhedsbrevet op, skrive teksterne, sende ud mm.

Jeg kan også hjælpe dig med din markedsføring. Er du synlig der, hvor dine kunder er?
Det er afgørende at være synlig på flere forskellige platforme og bruge de sociale medier strategisk.

Lad os sammen kigge din markedsføringsstrategi efter i sømmene og klarlægge, hvordan du rammer dine kunder bedst.

Kontakt mig